שלום לכולם.
(צה) בפיו — ולא סגי במחשבה אף בדיעבד [א"ר ופמ"ג] ועיין בחידושי רע"א:
(צח) בתחילת הכתיבה — שהוא כותב לשם קדושת תפילין ואף דלא הזכיר בתחלה קדושת האזכרות סגי דמ"מ הרי הזכיר לשם קדושה אבל אם גם בתחלה לא הזכיר בפירוש רק במחשבה בעלמא או שעתה לא קידש את האזכרות אפי' במחשבה אפילו בדיעבד לא יצא:
מש"כ בסק"צח "אבל אם גם בתחלה לא הזכיר בפירוש רק במחשבה בעלמא" קשה לי תיפוק ליה דהכתיבה עד עתה פסולה כדלעיל סק"צה.
תודה
|