גם בימים מורכבים אלו ארגון עזר מציון ממשיך ומסייע לחולים ובפרט לחיילים הפצועים ובני משפחותיהם לצלוח את הקושי והסבל
שירותי העמותה ניתנים באמצעות כ – 14 מחלקות ו – 30,000 מתנדבים ב- 58 מוקדי פעילות הפרושים על פני 31 ערים, בכל רחבי המדינה. מעל 720,000 איש מכל הרקעים, המגזרים והגילאים, מסתייעים בשירותי העמותה מדי שנה
כולנו מצטרפים למכירה הסינית זו השנה ה 15 של הארגון היקר הזה ועוזרים לו לעבור עוד שנה של עשיה אין סופית
מכון יד רפאל הולך לפי פסקי הרב עובדיה יוסף והרב מאזוז, וב99 אחוז מהמקרים נצמדים לרב עובדיה (המקרה המפורסם שיש מחלוקת הוא כשהפרשיות יורדות לתוספת של התיתורא, שהרב מזוז מכשיר בדיעבד והרב עובדיה פוסל, ראה בחלק ב' יריעות שלמה בסוף)
אני לא מכיר שום פוסק אחר בעולם הסת"ם שצמוד כל כך לרב עובדיה.
לגבי קולמוס ברזל, יש בזה אריכות ואני כבר לא זוכר את הפרטים. גם הרב מועלם לא כתב על ברזל, הדיון שם הוא שלנירוסטה אין דין ברזל, אני לא זוכר את הפרטים כרגע אבל אם זה באמת מעניין אותך לשמוע אתה מוזמן להתקשר לרב מועלם ולשאול אותו, יש הרבה דברים שנכתבו בספרים שאחר כך התלבנו והדין היה קצת שונה.
צריך לשאול את הרב מועלם אם הוא שאל את הרב עובדיה על זה.
בשבת הסתכלתי בקובץ יד רפאל (ספר שיצא בשנים האחרונות) בסימן יח הוא מביא שם את הענין.
מה שכתבת שהוציאו חצי הסכמה מהרב יצחק יוסף זה ממש לא מדוייק, הוא עבר על הדברים והסכים איתם להלכה וכתב בכתב ידו שהוא מסכים שכן הלכה וזה גם מהודר. אתה יכול לראות שם (יש שם גם צילום של הכתב של הרב יצחק יוסף).
וכן הרב יצחק יוסף כותב בפשיטות בשם הרב עובדיה שהתיר לכתוב בקולמוס ברזל (כתוב "ברזל"), ראה שם למקורות.
לא בדקתי יותר את הענין ובאמת גם אין לי נפקא מינא בזה, אני לא כותב בנירוסטה.
שאלה לכבודו שדואג לדעת הרב עובדיה, האם אתה תלמיד של הרב יוסף כהן או הרב כחלון?
מבחינתי תכתוב במה שאתה רוצה. המציאות היא ששהסכמה התקבלה אחרי מעשה. בילקוט יוסף מובא שהרב עובדיה אסר אפילו קולמוס זהב. (כרגע יש לי רק את הקיצור, סימן לב' כמדומני הלכה מג'). וזה לא עצר מהרב מועלם להתיר.
מאיפה הבטחון שלך שהרב מעולם פסק את זה לפני שידע את דעת הרב עובדיה ורק בדיעבד קיבל הסכמה? אם יש לך מידע בענין אשמח שתודיע לי,
אני לא ביררתי את זה (איך היו סדר הדברים), אבל מכמה בירורים שעשיתי בעבר ראיתי שהרב מעולם בודק מול הרב עובדיה והרב מאזוז (וכשהם חולקים אז הוא יכתוב את זה, ולא כמו שאתה מציג את הדברים).
הייתי משמש אצלו בבית דין באותו זמן. הרבה היו מנגנים לו על העניין הזה שבילקוט יוסף מופיע בשם הרב עובדיה שאין להקל. בבני ברק היה רב אחד בפרט שהיה נוהג לומר עליו בשיעורים שלו, שאין דבר שהוא לא מתיר, ונתלה גם בעניין הזה.(זכרו ברוך והמבין יבין)
מה שאני מנסה להגיד לך, הרב מועלם הרב מועלם הוא רב עצמאי מספיק בפני עצמו, הוא לא חייב להיות, והוא גם לא, משועבד לפסיקת רבנים אחרים. באותו זמן הוא סבר אחרת, ובצדק, הסכים איתו הרב מאזוז, וזה הספיק לו. והוא לא פחד לכתוב את זה. אם אתה מתעקש על דעת הרב עובדיה דוקא, זה יותר הזרם של הרב יצחק יוסף.
(אמנם להגיד שנירוסטה זה לא ברזל, ולא נקרא מקצר, לדעתי זה די מגוכח, כי היום כל כלי הנשק מיוצרים מנירוסטה, זה בסך הכל ברזל משופר. אדרבא שנקרא יותר מקצר חיים מברזל רגיל. וכל הטעמים שנזכרו במי שאסר ברזל, נמצאים גם בנירוסטה. וכבר העיר על זה זה שקיבל את ההסכמה מהרב יצחק יוסף, שבאמת לא שייך לומר שנירוסטה זה לא ברזל. זה ברזל משופר. ולמי אכפת אם מתמגנט או לא? וכי זה נזכר בפוסקים?!? הוא קיבל את ההסכמה בעיקר על זה שכתיבה בברזל יפה יותר, ויש לנו כאן הידור ודאי של זה אלי ואנוהו שהוא אולי דאורייתא, וזה עדיף על איזה חשש דרבנן)
בכל אופן, אם אתה כל כך בהלם על זה שהוא העז לפסוק נגד הרב עובדיה... אחי תושתה קצת מים, תרגע, ותראה שהחבר'ה בכסא רחמים עושים את זה כבר עשרות שנים... (בכבוד כמובן.).
דרושים במיידי לעבודה מהבית! (גברים ונשים) מתאים לכל מי שמחפש עבודה בעקבות המצב! הזמן נקבע על ידיכם במהלך היום! אנו מספקים את החומר.. (עבודות בתחום, קלדנות, כתיבה, הזנת תוכן, הזנת נתונים),
הירשמו חינם לאתר שלנו - https://www.avoda-mehabait.co.il/
למוצרי עזר לסופר סת"ם.. הייתי מעוניין לדעת מהציבור כאן האם זה כדאי, ההשקעה משתלמת, האם יש מוצרים שהולכים יותר או פחות, ומאיפה ניתן להשיג את כל המוצרים כגון ספק אחד או כמה ספקים.. אם אפשר פרטים למייל ami240588@gmail.com
אני רוצה להשקיע בדברים שגם ככה צריך לקנות לעצמי כסופר ועל הדרך במקום שאנשים יסעו מקצה לקצה של העיר שיקנו אצלי, כגון דיו מחקים אבקות קלף סכינים גירים קולמוסי פלסטיק מי קלף.. לא דברים חדשניים ולא המצאות סטרטאפ, רק דברי עזר לסופר ובמחיר סיטונאי או משהו בסגנון כדי שאוכל להרוויח וגם בעצמי להפסיק לנסוע בשביל קטנות.. אולי אתה צודק וגם זה לא שווה באמת את ההשקעה ולכן אני מתעניין, אבל זה רק בתנאי שיש איזה אדם אחד שמוכר כדי שלא אתעסק עם כמה אנשים ואז הכאב ראש גדול מדי..
אני סופר ותיק עם תעודה ממשמרת סת"ם הכותב פרשיות ב"י/ארי/ר"ת/ מושקעות ברמה גבוהה. המחיר אצלי 500 דולר, ויש להמתין 3 חודשים. אם אתה מתעסק עם רמת מחירים כזו, ציין כאן בבקשה כתובת מייל ואשלח בעז"ה דוגמאות מכתב ידי.